reklama

Môžem si prísť po 10 minút času a jedno objatie?

Nevadí, že z tých 10 minút bolo 60. Objatie bolo len jedno, ale bolo „až. On má pre mňa pochopenie, je trpezlivý a nebojím sa „otravovať. Naberám pozitívnu náladu z kučeravej takmer neznámej osoby. Túliť sa, pre mňa priveľmi, ale pozerať sa je milé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Nemám sa vzdať samej seba. Toho, čím chcem byť. Nemusím pred ním hrať nejakú cudziu rolu. Ale je to len on a zopár ďalších ľudí. Som iná, nie klamlivá, nie falošná. Chvíľku odosobnená, neslobodná, hoci pre mňa je sloboda vo vnútri. Našla som svoju osobnosť už dávno, nestotožnila som sa s ňou stopercentne. Hádať sa, mám subjektívny názor na takmer všetko. Zvykla som si, že som výnimočná, hoci nie vždy len pozitívne. Nie som emancipovaná, chcem sa starať o svojho manžela a detičky a tvoriť im šťastný domov so všetkými 4 rohmi. Energiu čerpať z voňaviek, z pomalých pesničiek, z bublinkových kúpeľov a malých olejových dúh.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomarančový džús a grepfruitova vôňa ma obklopujú. Rozpustím si celaskon do slnečnicového pohára, nechce sa mi umývať ten so žltým nosom. Leňošiť doma, som chorá. Nakazila som sa starostlivosťou pri špenátovej polievke. Som závislá na pesničke, som dôležitá pre niekoho. Viem o tom a páči sa mi to. Načo sa zaľubovať do osudu, keď mu aj tak neverím.

Konečne sme našli ten les. Nie celkom skutočný, počujem hluk, ale moje srdce ho aj tak prehlušuje. Netuší čo chce, je zmätené z premenlivosti a z neočakávanej vernosti. Zabáva sa samo na sebe, chichotanie sklamania. Nepokoj posledných okamihov premieta sa do nálad. Snežienky na najkrajšom mieste sú zázrakom, ktorý mi nikto nepokazí. Nehnevám sa, ale vraj je to zlaté.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zasa som sama sebou. Prešli ma niektoré ošiale. Vyprchali v tabletkovej chuti alebo len tak z ničoho nič. Som zvedavá, čo príde po stretnutiach. Mám z nich trochu strach, ale malé výzvy sú pre mňa. Ofina mi nepadá do očí a dnes som mala celý deň v hlase taký „drajv". Kochám sa tým pekným mužom v telke skoro ako dnes na omši. A...to bol takmer celý náš večerný rozhovor.

Anna Bučková

Anna Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trošku nepochopená chápavými, milovaná zamilovanými do iných a dýchajúca bez cieľa s jasným koncom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDúhovéVykračujem siClapci, muži a ...moji chlapi(Ne)Miešam saFotočky

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu