reklama

Ako na zaľúbenosť? ...písať o hocičom

Každý pocit nejako vonia. V mojej práci vonia krémikovo, na internátnej chodbe ako pred dvoma rokmi, môj najlepší kamarát ako čerstvé pečivo (neviem prečo, ale je to zaujímavé) a vo Vrakuni ako na „generálke. A môj súčasný stav ako na festivale, pri stánku s cukrovou vatou, keď som telefonovala a tešila sa na kolotoč.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Počúvať minulosť z LCD obrazoviek je paradox. Zákop mi nepripadal tak realistický ako v lese, kde som chodila s dedkom. Alebo som už možno vyrástla z takej predstavivosti. Po 50-tych rokoch to už bolo skutočnejšie. Rádio, magnety v škôlke, panelky, stavebnice od prvej lásky, filmy, korálky, obrazy zo školy a známa osobnosť ešte ako študent na volebnej kandidátke. Rada rozmýšľam, kde by som vtedy bola. Skonštatovali sme, že my by sme asi na námestí neštrngali kľúčmi. Na hornom poschodí som nenašla nutriu, len chrobáky pri ktorých sme pišťali (typické ženské), kým naši chlapi sa tvárili ako hrdinovia (asi preto, že oni sa na nich ani nepozreli).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objavila som ďalšieho človeka, s ktorým sa rada hádam. Nie krik a obviňovanie, len svoje názory a skončí sa to vtipne. Chcem sa niečo od neho povyzvedať o mojom „milom", ale nemám odvahu ani na to. Mením sa na zaľúbené dievčatko, hoci som ním nikdy nebola.

Znova ma zatočil ako kedysi, ale nezabudol romantickú chvíľku zironizovať. Aj preto ho mám rada. Veď si rozumieme. Teším sa, keď bude bývať u nás v izbe nad garážou, aj so psom. Poznať sa tak dobre je niekedy nevýhoda, ale nevymenila by som to.

Takmer každý deň okolo neho prechádzam. Stretávam ho v škole, na internáte, na omši a ..... v mojich snoch. Ten dnešný bol ozaj originálny. On o tom vôbec netuší. Už dávno som takto nebola. Len nedávno som písala o „novej láske" mojej kamošky a teraz...ja. Nemôžem ho osloviť, veď by som sa zbláznila. Srdce mi tancuje už pri pozdrave, ale tie skoky pri rozhovore by nezvládlo. Záhadne maily, naplánované stretnutia, tajomné lístočky...mám milión inšpirácii ako „na to", ale neodvážim sa ani na jedno. Až mi je ľúto, že idem domov na tak dlho a ktovie kedy ho zasa uvidím, keď sa spolieham len na náhodu. Zverovať sa s niečím takým práve jemu, zasa sa správame divne. Som rada, že som taká výnimočná.

Anna Bučková

Anna Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trošku nepochopená chápavými, milovaná zamilovanými do iných a dýchajúca bez cieľa s jasným koncom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDúhovéVykračujem siClapci, muži a ...moji chlapi(Ne)Miešam saFotočky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu