reklama

Zmoknutie

Išla som z mesta...mamka mi vravela, aby som zostala pri nej, lebo bude pršať...niesla som obed pre babku, nechcela som čakať...veď mne dážď nevadí...a možno to stihnem. Nestihla som...a neľutujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Každá kvapka marozveseľovala. Bol to taký typický letný dážď s vôňou prachu. Ľudia sautekali skryť, stáli pod terasami, požičiavali si miesta pod dáždnikmi a niktonevyzeral, že mu to prekáža. Dievčatko v kočiariku sa smialo a chytalokvapky, jeho mamka sa smiala s ním. Nebola to taká nervózna a úzkostlivámamička.

Moje balerínky sispievali čľapkavú pesničku, mala rytmus ako moje srdce premietnuté do krokov.Nie srdce - sval, ale srdce - duša. Mala som dlhú sukňu, lietala si nad mlákamipresne do toho rytmu. Pekne zosynchronizovaná, ale vo vlastnom prevedení.Strieborný lem sa odrážal v tých mlákach a robil malé dúhy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten dážď bol akoja. Striedal svoju intenzitu ako môj plač. Niekto mi povedal, že plačem „vo vlnách". Na chvíľu sa upokojím, no potomma to znova napadne. Stekal mi po tvári, hladkal ma po vlasoch (tomu to dovolím),cítila som sa akurátne sexy. Pripomínal mi naše „kissing in the rain" predzvedavými susedmi. Držal ma v objatí presne ako vtedy on vo svojichrukách, ktoré ma dokázali celú obtočiť z oboch strán.

Chcela somroztiahnuť ruky a rozkrútiť sukňu, ale bolo by to predsa divné a nehodísa to pre dospelých. Tak som to neurobila...veď som mala v taške babkinobed:-)

15 minút „básnivých"myšlienok. Otvorila som bránku a prestalo pršať. Zariadené len pre mňa.

Anna Bučková

Anna Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trošku nepochopená chápavými, milovaná zamilovanými do iných a dýchajúca bez cieľa s jasným koncom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDúhovéVykračujem siClapci, muži a ...moji chlapi(Ne)Miešam saFotočky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu