reklama

Nezmätená

Víkend plný zábavy. My sme si už zvykli. Ale tí cudzinci boli určite zmätení. Presne preto som tam nechcela byť. Nechala som sa prehovoriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Nie je lepšie byť stále opitý? Vyhovárať sa na alkohol, na druhý deň si pamätať len to, čo nám vyhovuje. Alebo sa dá naozaj niečo vymazať, čo si nechceme pamätať? Hádať sa každý s každým, ale po každom ďalšom si znova pripijeme, aby to nevyzeralo divne. Mrazivú atmosféru prehluší...vlastne ani nebola pesnička, ktorá by bola "šíravovým hitom 08". Akurát toto, "Palo Lúbi Spišu!" alebo "Džeminy, Džarko!" a "Ja neidem na Šíravu!" Hneď potom sa rozosmiať, hoci to ani nie je smiešne. Ohovárať s "najlepšou kamamarátkou", sedieť vedľa seba a na všetkom sa smiať. Prechádzať sa a plakať. Strážiť sa na "toytoyoch". Robiť karate po svojom, je to viac zábavné. Pozorovať ako niekto niekoho balí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objavila som v sebe pocit rozmarného devčatka. Môžem si dovoliť hystericky skríknuť pri pohľade na myš, odmietať spať sama s toľkým hmyzom, stráviť najviac času pri zrkadle. Na druhej strane sa postarať o citlivosť, poutierať slzy, utešiť a natrieť chlebík pre hladných chlapcov. A statočne vojsť do ľadovej sprchy, na malý okamžik zažiť sviežosť a voňavosť. Nehanbím sa byť typická, aj tým som predsa výnimočná.

Pohádala som sa s "eskimákom", ktorého som mala len na eskimácke pusy a zohrievanie. Po prvýkrát tak naozaj. Bolelo to, asi to nie je pre mňa len eskimák. Mám rada to jeho "Hm, ahoj, hm." A nepohádala som sa s tým, čo vždy. Bol mojím tichým utešiteľom, takí sú pre mňa najvzácnejší.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Medzi láskou a nenávisťou je naozaj tenká čiara. Každý okamih je rozhodujúci pre momentálnu náladu. Koľko si môžeme nahovárať? A kedy nás realita príliš kruto napadne? Hovoriť komplimenty, na ktoré hneď zabudneme. Nepriznať si niečo povedané. Cítiť sa spolu zle je až pekné. Nechce sa mi viac počúvať výčitky, odoberať pocit úžasnosti. Chcem ho zasa späť, ten z minulého roka, tak zázračne nájdený.

Kúpila som si kondicionér na zvýraznenie farby. Ryšavky sú vášnivé, ale tá moja už vybledla. Začala som plakať príliš často. Utekať od problémov. Čakať, kto pribehne. A niekedy naozaj odísť a vrátiť sa tváriac sa vyrovnane. Ty naozaj máš záľubu v srdci úprimnom a v samote mi múdrosť zjavuješ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najlepšie na tom je, že po odchode už každý spomína len na to pekné. Veď tam až tak zle nebolo.

Anna Bučková

Anna Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trošku nepochopená chápavými, milovaná zamilovanými do iných a dýchajúca bez cieľa s jasným koncom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDúhovéVykračujem siClapci, muži a ...moji chlapi(Ne)Miešam saFotočky

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu