reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Bučková

Anna Bučková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

trošku nepochopená chápavými, milovaná zamilovanými do iných a dýchajúca bez cieľa s jasným koncom Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáDúhovéVykračujem siClapci, muži a ...moji chlapi(Ne)Miešam saFotočky

reklama

Vykračujem si

Túžim uchopiť

Anna Bučková

Túžim uchopiť

Voňajú mi nechty po francúzskej manikúre. Hrala som sa so slovíčkami ako so švihadlom. Toľko myšlienok bolo okolo mňa, nových, hovorených kvôli mne. Na gauči som počúvala radosť. Skritizoval ma, keby som to vedela už vtedy, bolo by to teraz celkom iné. Neľutujem, má to svoje čarovné úsmevnosti. Aj bolesť je pekná, viem, že po nej je pekne.

  • 25. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 2
Som malý štetec v rukách umelca

Anna Bučková

Som malý štetec v rukách umelca

Nikde nie je toľko Boha ako vonku. Vdychujem jeho vôňu, prítomnosť v každom kúsku. Toto sú situácie pre dotyk inšpirácie. Sama sebe sa stávam múzou. Neplánujem - krása vzniká z túžby, zo samoty, ktorá nie je osamelá. Píšem do vlastného tieňa. Nie je to klišé, že príroda upokojuje.

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 042x
  • 8
Nezmätená

Anna Bučková

Nezmätená

Víkend plný zábavy. My sme si už zvykli. Ale tí cudzinci boli určite zmätení. Presne preto som tam nechcela byť. Nechala som sa prehovoriť.

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Zmoknutie

Anna Bučková

Zmoknutie

Išla som z mesta...mamka mi vravela, aby som zostala pri nej, lebo bude pršať...niesla som obed pre babku, nechcela som čakať...veď mne dážď nevadí...a možno to stihnem. Nestihla som...a neľutujem.

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 881x
  • 5
Fialová radosť

Anna Bučková

Fialová radosť

...našla som ju v neistote. Pozval ma na večeru pri sviečke. Rizoto v umelohmotnej miske, sedeli sme oproti sebe na úzkej lavičke. Zrazu to bolo veľmi blízko a on celkom cudzí. Ukradol pre mňa orgován, nepoznala som ho v takej podobe. Dostali sme svadobné požehnanie, hoci sme sa ulievali. Modlitba srdcom a očami. Trvá stále.

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Homesick

Anna Bučková

Homesick

Nedokážem písať, keď nie som šťastná. Nepozítivné veci, zbytočne na nich myslieť (len ak musím), radšej nemyslieť na nič. Prispôsobovať sa konvenciám, nemôcť robiť hocičo. Kto môže hovoriť, že čo sa môže a čo nie. Chcem mať všetko, po čom túžim a potom ešte niečo navyše. Nerozumiem „antiľuďom, ktorí sú proti všetkému. Momentálne mám takú náladu, ale oni takto žijú stále. Vždy mať na všetko iný názor ako ostatní, negatívne prežívanie. Tráviť celý život ako ja dnešok.

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Once

Anna Bučková

Once

Mám rada také filmy, ako mi odporučil. V ktorých je inšpirácia, nie hneď jasný koniec. Krásne scény, žiadna prvoplánová romantika, len súzvuk duší. Ani záver nie je tradičný, necháva priestor fantázii. Vedel, že hudba sa mi nebude páčiť, nie je to môj štýl, farba melódii a melanchólia v textoch.

  • 23. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Náhodne

Anna Bučková

Náhodne

Prechádzali sme sa po teplom februári, hrali sa na umelecké modelky, oklamávali jarnú únavu, vypili kofolu, ktorú nemali a nakoniec sme ani nedostali Pepsi zadarmo, lebo sme vyšli, až keď bol takmer spln. Udrela som si hlavu pri behu cez preliezačku, už dávno ma nebolela tak dlho. Vychutnávam si ten „dievčatkovský pocit s vrkôčikmi, ako som keď si roztrhala sukňu pri lezení cez plot. Vtedy som sa veľmi bála, že dostanem krik. Taký strašidelný strach z niečoho predtým tak dôležitého.

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Svieže

Anna Bučková

Svieže

Čerstvo zaláskovaný pocit. Pivové bublinky zlatisto stúpajú hore. Usmievame sa akoby sme len my vedeli prečo. Pritom to pozná každý, je to vidieť. Jahody, vôňa vianočného pocitu, fialové nechty...

  • 3. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ľúbim sľuby

Anna Bučková

Ľúbim sľuby

Aj zajtra tam pôjdeme...možno. Uvidím, kedy. Až sa mi bude chcieť.

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
hriech

Anna Bučková

hriech

Čo mám robiť sama v smutnonežnej noci? Vedieť, že cítim to isté ako on, aj keď už spí a necháva ma samu sa netrápiť so svojimi neproblémami.

  • 26. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 247x
  • 8
mám...nemám...

Anna Bučková

mám...nemám...

mám rada byť puberťácky platonicky zaľúbená

  • 25. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 193x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu